Het nieuwe plan - Reisverslag uit Delft, Nederland van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu Het nieuwe plan - Reisverslag uit Delft, Nederland van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu

Het nieuwe plan

Door: Yvonne

13 December 2016 | Nederland, Delft

Een plan... ja die zijn er altijd wel, maar nu toch ook echt weer eens de uitvoering van een van die mooie plannen.

The point of no return has passed, ookal denken sommige mensen daar anders over. Mijn ontslag is ingediend, het ticket is geboekt, taalcursus en gastgezin is gereserveerd en het aftellen is begonnen

Op 10 januari zal ik Nederland weer verlaten, eerst anderhalve week bij Maud & Nason in de VS en daarna door naar Colombia.

To be continued.......

• 09 Januari 2017 - 13:20

Meike:

Lieve nicht, we wensen je heel veel succes met al je plannen. Groot gelijk dat je het roer omgooit, je hart volgt en je dromen najaagt. We hopen natuurlijk dat je vindt wat je zoekt!
    We blijven je met veel belangstelling volgen!

Fijne tijd bij Maud en Nason, doe ze de groetjes.
    dikke kus Meike en Sybrand

• 09 Januari 2017 - 21:19

Margot:

Spannenddddddd!!!!! Heel erg gaan genieten, ik ga je volgen en kijk uit naar je blogs! X Margot