Laatste week Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu Laatste week Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu

Laatste week Bogota

Door: Yvonne

18 Februari 2017 | Colombia, Bogota

De tijd gaat toch weer snel, nu op het vliegveld voor mijn vlucht naar Medellin.

De laatste week Spaanse les was leuk en ging best goed. Het klimaat in de stad blijft vreemd. Ik denk dat het aan de hoogte ligt en de intensieve lessen, maar iedereen heeft het er over dat ie zo moe is, terwijl we maar halve dagen les hebben en ik normaal toch echt niet veel slaap nodig heb. Dat mag de pret niet drukken, elke dag weer nieuwe leuke plekjes in deze mega stad, het eigen appartementje was wel heel relaxed deze week, na 3 weken bij een Colombiaanse gastgezin gezeten te hebben.

Deze week weer een wandeling gedaan in een natuurgebied, dit keer bij een meer. Grappig verhaal: de dag na de excursie vroeg een klasgenoot: Zat er water in het meer? En ik denk huh?? Zegt ze: "ja, ik ben al 2x op die excursie geweest" (ze heeft vriend hier in Columbia, dus niet haar eerste keer.) " en elke keer waren we boven op de berg en toen ging het niet door, want dan was het meer leeg, dus ik was er nu wel een beetje klaar mee, hahaha!"

Verder naar het Botero museum geweest, een Colombiaanse kunstenaar, die voorliefde had voor dikke mensen, dieren etc. Daarna naar het geld museum over de historie van de peso. Beide museums liggen naast elkaar en zijn gratis, dus je gaat een beetje ongemerkt van het ene museum naar het andere.

Nog wat gegevens uitgewisseld met klasgenoten die ik waarschijnlijk nog wel ga tegenkomen onderweg. Tijd voor de binnenlandse vlucht met Viva Colombia.

• 22 Februari 2017 - 23:56

Maud En Nason:

Blij met je verhalen over je avonturen! Nu gaat blijken of je je prima kan redden in het spaans! Spannend hoor! We kijken uit naar de volgende verhalen en foto's. Stay safe!

• 23 Februari 2017 - 17:28

Rob:

Weer een leuk verslag.

• 23 Februari 2017 - 18:25

Femke:

Hee Yvonne, Leuk om te horen! En grappig die kunstwerken. Benieuwd hoe het in Medellin is. Ander klimaat? Wel hetzelfde Spaans! Veel plezier en tot horens in je volgende blog. Wij gaan ondertussen ff naar de Italiaanse sneeuw. Adios!

• 23 Februari 2017 - 18:27

Femke:

Heb je het trouwens gezien: jouw dagboek is 4758 keer bekeken, volgens de statistieken. Joh, welke volgers heb jij allemaal? Willen jullie je eens melden? ;-)

• 17 Maart 2017 - 12:29

Marleen:

Leuk om te lezen! Veel plezier nog (ik heb je eindelijk ;-) terug gemaild)