Tweede helft VS-deel - Reisverslag uit Newtown, Verenigde Staten van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu Tweede helft VS-deel - Reisverslag uit Newtown, Verenigde Staten van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu

Tweede helft VS-deel

Door: Yvonne

22 Januari 2017 | Verenigde Staten, Newtown

De 2e week in de VS was ook weer leuk en gezellig. Met Maud, Nason en Charlie (de hond) naar het strand geweest, lekker uitgewaaid.

Twee dagen in new York geweest, de 1e dag helaas alleen maar regen en ook de 2e dag droevig weer, maar mag de pret niet drukken, ook nu weer allerlei nieuwe dingen gezien. Naar het MoMA geweest, met Subba (oud collega) gegeten, nog een beetje geshopt, Chelsea market bekeken, stukje van de high line gelopen, nieuwe world trade center bekeken, naar Soho geweest en toen weer uitgeteld in de trein terug naar Trenton.

Verder deze week nog naar het theater geweest in Philly, koffie gedronken met de hollandse vriendinnengroep van Maud en toen was het alweer tijd voor de vlucht naar Bogota.

• 25 Januari 2017 - 04:17

Maud En Nason:

Hoi Yvonne
    Het was zeker gezellig om je weer te zien!
    Jammer dat we niet zoveel sneeuw hadden. Nog steeds niet!
    We zijn heel benieuwd naar je avonturen in Bogota, de talenschool, je host family enz.
    Hou ons op de hoogte!

• 25 Januari 2017 - 12:52

Sjoerd En Femke:

ha Yvonne,
    Oh, leuk, je hebt veel dingen in New York gedaan die wij van de zomer ook hebben gedaan: lopen over de high line, Chealsea market, Moma, nieuwe WTC. En inderdaad, daarna gesloopt in de trein terug naar Trenton! Nu zijn we natuurlijk heel erg benieuwd naar je eerste indrukken van Bogota. Foto'tjes?
    dag dag, liefs uit Delft. Waar het flinterdunne laagje ijs alweer is weggesmolten. De grauwe wolken hangen nu zo laag dat ik de top van de kerktoren niet kan zien.

• 25 Januari 2017 - 15:45

Ingrid :

Hoi zus,
    Leuk om NY weer te zien! Krijg er heimwee van! ;-) Staat ook op ons lijstje, ooit....
    Op naar deel 2 van je reis. We zijn benieuwd naar je eerste indruk en eerste woorden Spaans, senorita!
    Jens vind het mooi! Veel plezier tante Yvonne!
    Groetjes en kusjes van Joost, Ingrid en Jens