Medellin deel 2 - Reisverslag uit Medellín, Colombia van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu Medellin deel 2 - Reisverslag uit Medellín, Colombia van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu

Medellin deel 2

Door: Yvonne

03 Maart 2017 | Colombia, Medellín

Medellín 2

Zondag aankomst
Tijdens de busrit terug naar Medellin, ging de vrouw naast me over haar nek in plastic zakje..
Verder saaie dag, S'avonds weer lekker uiteten in de buurt van het hostel, helaas geen bbq deze zondag.

Maandag
Vandaag op weg naar de beroemde roltrappen. Had op het internet al gevonden dat het lastig te vinden kan zijn, dat was inderdaad ook wel een beetje, maar uiteindelijk gevonden, stelde niet zo heel erg veel voor, maar het uitzicht over de stad was wel prachtig en een interessante buurt om even een stukje doorheen te hebben gelopen. Ook weer een kabelcar genomen daar naar toe, is ook altijd weer fantastisch uitzicht.

S'middags nog even verplicht gewinkeld, want er begint een gat te groeien in mijn ene korte broek (en realiseerde me dat de afritsbroek beroerd zit). Nogal frustrerende ervaring aangezien vrouwen in Columbia nooit in een korte broek lopen, maar altijd in een lange blauwe skinny jeans van 2 maten te klein, nou... dan weet je ongeveer wat ze me in de winkel probeerde aan te smeren, "nee mevrouw ik wil echt die korte broek zonder glitter in (volgens jou) 2 maten te groot hebben."

Dinsdag
Park arvi, had gedacht zelf een beetje rond te lopen, maar dat ging niet echt en was nou niet echt gekleed voor een hike van 3 uur, maar de kabelcar er overheen was ook mooi.

Daarna naar het Casa Museo Pedro Nel Gomez, gratis museum in het oude huis van de Colombiaanse schilder, flinke collectie schilderijen, wel leuk om een tijdje door heen te dwalen. Op de weg terug helaas weer flink regen.

S'avonds weer lekker gegeten, moest in het restaurant wel ongeveer een half uur wachten tot er weer stroom was, want die was een tijdje uitgevallen, helaas voordat mijn eten klaar was.

• 17 Maart 2017 - 16:18

Andre:

:-) zie dat je ook op de shelfie toer ben. Laatst heb ik geprobeerd te vloggen maar dat is nog geen succes.

Gr. André Kooijman