Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: Yvonne

25 November 2013 | Australië, Byron Bay

22-25 nov Byron Bay

Tja wat zal ik hier over zeggen.... Het is een beetje.... Salou? Mee zo erg is het niet haha.

De schoolvakanties zijn begonnen, had er niet helemaal aan gedacht dat ze hier 3-4 maanden kerstvakantie hebben. Het is momenteel skoolies, wat neerkomt op allerlei scholieren die net eindexamen gedaan hebben en een weekend knetter zat worden.

Zodra je het dorp uit bent veel rustiger, prachtige strandjes en mooie wandeltocht naar de vuurtoren van Byron Bay. Het plaatsje zelf is ook super, met leuke winkeltjes, cafeetjes en restaurantjes.

Ik verblijf in het Nomads hostel, dat was het enige wat nog beschikbaar was. Erg netjes en gelukkig een kamer zonder skoolies en uit de buurt van de huiskamer..

Hierna naar surfkamp in Crescent head.

• 28 November 2013 - 17:23

Inge Van Leeuwen:

Hey Yv,
    Leuk om je avonturen te volgen. De herinneringen komen bij mij ook weer iedere keer naar boven als je over de verschillende plaatsen vertelt. Mij was het nog geen minuut gelukt om op de plank te staan. Hopelijk ga jij het er beter vanaf brengen op surfkamp. Veel plezier en ik zal voor je duimen dat er niet te veel "skoolies"zijn. Groetjes en geniet!!!