Adelaide - Final stop - Reisverslag uit Adelaide, Australië van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu Adelaide - Final stop - Reisverslag uit Adelaide, Australië van YvonnesRondjeOmDeWereld - WaarBenJij.nu

Adelaide - Final stop

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2014 | Australië, Adelaide

9-13 jan
Nog een paar dagen in Adelaide voordat ik naar huis ga.

Wat ik hier heb gedaan? In alle eerlijkheid: helemaal niks!!! Met mijn luie reet aan het zwembad liggen en wanhopig de laatste vitamine D opgezogen.

Sorry, eigenlijk heeft deze blog dus ook geen toegevoegde waarde meer, dan dit: dank je wel dat je nog tot zo lang naar mijn geblaat geluisterd / gelezen hebt, ik hoop dat jullie er van genoten hebben, ik heb het zeker.

En alvast voor als ik terug ben: Sorry dat ik zo bruin ben, maar mag ik na 31 jaar ook eindelijk een keer zeggen dat ik bruiner ben dan iedereen, hahaha.

Ps. Alle verslagen zijn nu ook voorzien van foto's.

  • 13 Januari 2014 - 10:17

    Jetse Reijenga:

    lieve Yvonne,
    bedankt voor alle mooie verhalen (haha) en veel fantastische foto's. Zo kwam een ouwe feesboekwijgeraar toch nog aan zijn trekken. Goede reis terug en tot spoedig.
    papa

  • 13 Januari 2014 - 11:40

    Annemarije:

    Hi Yv,

    Met veel plezier heb ik al je verhalen gelezen.
    Een goeie reis terug en tot snel!

    Groetjes uit het koude NL.
    Annemarije

  • 13 Januari 2014 - 13:22

    Ingrid:

    Hoi zus,
    Wij hebben met veel plezier je verhalen gelezen en je foto's bekeken. Jens vond het ook leuk om tante Ysonne in Australie te zien.
    Als je dit leest ben je weer in het koude Nederland!
    Brrr, welkom thuis! ;-)
    Tot donderdag!
    Kusjes ons
    P.s. Ik ben bij voorbaat al jaloers op je bruine kleur! Maar na 31 jaar gun ik het je van harte!

  • 13 Januari 2014 - 22:21

    Femke:

    Ik sluit me aan bij de andere commentaren. Ontzettend leuk om al je avonturen te lezen. Ook heel goed dat je het al die maanden hebt volgehouden om het thuisfront - dus ook de feesboek weigeraars (die broer toch, spelling is niet je ding? Maar ik sluit me aan bij die weigering) - op de hoogte te houden. Niet niks, hoor. Nu zit je waarschijnlijk ergens in de lucht, of de uren te tellen in Kuala Lumpur of zo ( oei, heb ik wel goed opgelet, wat was de laatste stop over ook al weer?) ik hoop dat de terugvlucht goed voorloopt en dat ik je snel weer zie in good old Delluf.
    Tot gauw, liefs, Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Australie

3 Maanden vrij voor rondje australie :-)

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2014

Adelaide - Final stop

09 Januari 2014

Road trip

02 Januari 2014

Melbourne Deel 2

28 December 2013

Tasmanië deel 2

24 December 2013

Tasmanië deel 1

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 95234

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 13 April 2017

Zuid-Amerika

17 Oktober 2013 - 15 Januari 2014

Australie

Landen bezocht: